22 apr 2017

Toch weer schrijfkriebels?

Zaterdag in april met wolken, zon en af en toe een regenbui. De wind is koud. In de tuinen bloeien tulpen en narcissen. Als ik naar buiten kijk zie ik bloesemblaadjes voorbij dwarrelen. Net alsof het sneeuwt.

Te druk
Schrijven doe ik wel. Maar niet aan mijn boek. Dat wil niet lukken. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat mijn "zin hebben in" terug komt. Op dit moment is mijn hoofd er gewoon te druk voor en ik ben nog niet helemaal in evenwicht na het overlijden van mijn moeder.


Andere mensen zitten NIET stil.
  1. WENDY BORN deelt een citaat uit haar nieuwe kinderboek Het raadsel van de bosvrienden.  Je kunt het lezen op haar blog: Een passie voor schrijven
  2. JANNEKE HEIMWEG heeft De Judajaagster geschreven. Daar wil je toch wel meer over een weten? Lees het HIER. Dit boek heeft echt zo'n geweldige cover.

Toch weer kriebels?
Zonet kreeg ik een brief  van mijn uitgever dat er 975 boeken van Nick en ik zijn verkocht. En 126 e-boeken van mijn nieuwe verhaal. Benieuwd naar Nick en ik? Nick en ik (e-book) is direct en eenvoudig bestellen uit voorraad bij kinderboek-kopen.nl

Eh ... volgens mij krijg ik toch weer schrijfkriebels.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je linkt naar mijn boek, dank je wel! Ik hoop ook voor jou dat je schrijfkriebels weer terugkomen ;) Neem er de tijd voor, het komt vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat vast weer lukken,Aritha.
    En ik ga eens kijken naar je Links.

    Nog een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om weer een klein berichtje van je te lezen.
    Ik kan me zo voorstellen dat je nog even niet zoveel zin in schrijven hebt en dat je nu nog in een periode van verwerken zit.
    Na een tijdje komen de schrijfkriebels natuurlijk vanzelf weer terug!!
    Wat mooi dat er zoveel van je boeken verkocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaat goed komen, ik ga weer extra voor je Bidden. God voorziet ook in woorden, rust in je hoofd en ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem4/25/2017

    Ja, komt wel goed. Alles op z'n tijd 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker...als de tijd daar is, is het schrijven er ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aritha,
    Wat een eer dat je mijn debuutthriller De Judajaagster hier noemt, bedankt voor je compliment over de cover. Veel schrijfplezier, je bent goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat fijn dat er al zoveel boeken verkocht zijn zeg, dat is toch heel bemoedigend. Komt er een tweede druk dan?

    BeantwoordenVerwijderen