15 mei 2017

Zie ik daar mijn boek?

Bemoedigend om foto's te zien met mijn boek erop. Ik vind het leuk om die plaatjes op mijn blog te delen wnat het is voor mezelf een stimulans om door te gaan met schijven. Dan denk ik: zie je wel, mijn boeken worden echt gelezen. Zelfs in België. Dank je wel Aline en Hilde, voor de leuke foto's!

 


NICK EN IK Ma is gestoord. Wie wil er nu bijna vijfendertig kabouters in de tuin hebben staan? Noa schaamt zich voor haar moeder, die het hele huis vol rommel zet. Maar als ze er met ma over praat, vindt ze het ook weer zielig. Want ma kan niet anders, ze is namelijk verslaafd aan het verzamelen van spullen. Intussen moet Noa ervoor zorgen dat haar klasgenoot Linn niet bij haar thuis komt. Maar het is nog veel lastiger om Nick op afstand te houden. Met zijn vasthoudendheid blijft hij elke keer contact zoeken. En dan is er ook nog de overbuurman, die een dreigbriefje door de deur gooit. Noa raakt helemaal in de knoop. Kan zij iets doen om ma te helpen? En waarom is het contact met opa en oma eigenlijk verbroken? Door haar zoektocht naar antwoorden komt ze steeds meer te weten over het verleden. Maar voordat ze alles begrijpt, gaat het met ma helemaal fout ...…

E-book van blog
Ik wil jullie ook bedanken voor de bemoedigende reacties en e-mails op mijn laatste blog. Schrijfkriebels blijf ik houden. Op dit moment ben ik oude blogs van Kostbaar en een andere blog aan het herschrijven. Mijn zoon wil me helpen om er een E-book van te maken.

En ... als ik zin heb schrijf ik verder aan nieuwe boek voor pubermeiden.
 


9 opmerkingen:

  1. Wat leuk Aritha dat je toch nieuwe ideetjes hebt om verder te gaan. Succes. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een stimulans,Aritha.
    Dus ga maar lekker verder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb echt af en toe wat stimulans nodig hoor, Ans!

      Verwijderen
  3. Anoniem5/15/2017

    Wat een tof idee al je blogberichtjes bij mekaar te bundelen:)! Ik wist trouwens helemaal niet dat 'ademhalen' en 'ariellapersoonlijk' ook van jou waren, haha. Veel (her)schrijfplezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik las over je schrijfblog op het blog van Marja Verschoor-Meijers. Ik ga Nick en ik ook lezen. Lijkt me supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen