7 mrt 2017

Hoofdpersoon smeekt om hulp

Ik had vandaag de tandarts en de verwarmingsmonteur op het programma staan. En daar omheen wilde ik echt even wat schrijven. De monteur belde af en bij de tandarts stond ik zo weer buiten. Viel dat even mee!



Puberboek
Ik las vanmorgen wat oude word bestanden. Daar werd ik enthousiast van. Het was of de hoofpersoon om hulp smeekte. Ik ben er direct mee aan de slag gegaan. Bijschaven, dingen weghalen. Planning maken. Als ik dit doorzet, dan wordt het een dus een puberboek. Net als Nick & ik. Maar dan wel met een probleem dat mij ligt om over te schrijven.


Moet rijpen
De historische roman blijft trekken en ik neem me voor om door te gaan net het verzamelen van allerlei informatie en boeken over mijn interessegebied. Laten rijpen. Ik hink nog te veel op twee gedachten. Ik schrijf soms wat losse flarden op.

Misschien plaats ik die af en toe op mijn blog.

7 opmerkingen:

  1. Mooi weer een nieuw boek. Fijn dat je dat kan, ze zijn een genot om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, ik ben erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja historisch boek van jou hand daar wordt ik blij van! Ik hoop dat er nog een keer één komt. Leuk dat je aan een nieuw puberboek begint! Maar daar heb ik nog nooit niets van je gelezen. Schaam schaam....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem3/07/2017

    Het klinkt in ieder geval alsof er genoeg borrelt. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk weer, zulke schatten op je pc. Bedankt voor je bericht op mijn blog. Met mijn De Judajaagster gaat het goed. De eerste zetproef is gecorrigeerd, de achterflap in de maak...7 mei nadert al snel...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi dat je weer inspiratie hebt. Veel plezier bij het proces.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is vandaag in ieder geval 'mooi weer' om te schrijven :-) Succes.

    BeantwoordenVerwijderen