6 jan 2017

Recensie Biblion | Nick & ik

Vandaag wens ik jullie een heel goed 2017 toe. Ik kom juist terug van een midweek Putten met mijn zoon. Mijn energie was op. Dankzij ongewoon niets doen heb ik het idee dat ik iets beter in mijn vel zit. Wat mijn hoofd betreft.


Recensie Biblion
Toen ik vanmorgen thuiskwam van mijn vakantie, zag ik een nieuwe (positieve) recensie over Nick & ik. Gepubliceerd door NBD Biblion. Daar werd ik blij van. Zo'n Biblion-recensie is belangrijk voor bibliotheken. Aan de hand van zo'n recensie bepalen zij vaak hun nieuwe aankopen.

Nick & ik
Nick & ik is vlot leesbaar. Het gaat over een onderwerp waar maar weinig boeken over zijn (ziekelijke verzamelstoornis) Ik heb de stoornis met respect omgeschreven. En de plot steekt goed in elkaar.

Leuk om te lezen!
Zo'n nieuwtje deel ik graag!

15 opmerkingen:

  1. Wat fijn,zo'n recensie.
    En ook voor jou alle goeds voor 2017.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy New Year! Happy Writing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat fijn zo'n positieve recensie!Helemaal als je net thuiskomt.
    Fijn dat je even kon opladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo tot rust bent gekomen door er even tussenuit te gaan!
    De recensie is nieuwsgierigmakend, kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Ik wens je een mooi en goed schrijfjaar toe, Aritha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem1/07/2017

    Ja, met goede recensies weet je dat je eer van je werk hebt. Je schrijft tenslotte ook omdat je anderen iets wilt bieden. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou en de jouwen ook de allerbeste wensen en ik kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt gehad in Putten (mijn geboortedorp :-)) en helemaal dat je blij werd van een positieve recensie! Succes met schrijven weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook goede wensen voor dit jaar! Fijn zo'n goede recensie, dat je geïnspireerd mag raken met schrijven.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die recensie! Ik word nieuwsgierig naar het boek. Zal eens zoeken bij de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat soort positieve nieuwtjes voor wat betreft de schrijverij noem ik altijd 'pockets of light' We hebben ze nodig om verder te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wens je een goed schrijfjaar,en een goede recensie
    daar krijg je de kracht van om door te gaan
    en dat is wat ik wens Aritha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een mooie opsteker voor je! Fijn. Ik hoop dat je langzaam weer wat energie kan vinden. Misschien juist wel door te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo,dat klinkt goed inderdaad. Gaat NBD-Biblion nu je boek inkopen? Zou mooi zijn!
    Bedankt nog voor je reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Aritha, wat mooi! (NB: ik had je een berichtje gestuurd via het contactformulier op jouw site. Wil je er nog even op reageren?)

    BeantwoordenVerwijderen