19 sep 2017

ZE IS ECHT LEUK

Vandaag weer wat vorderingen met mijn nieuwe verhaal. Ik heb het derde hoofdstuk nog eens gelezen en bijgeschaafd. Er zit een bibliotheek-scene in met een vleugje humor. Ik wilde de humor iets beter uit laten komen. Daarna ging ik verder met hoofdstuk 4.


Geheugensteuntjes
Yuna heeft drie vriendinnen en ik wil hun eigenheid naar voren halen. Daarom toch even gebruik gemaakt van geheugensteuntjes. Die ik op papier heb staan. Het is best een uitdaging maar nu ik een beetje weet hoe het verhaal lopen gaat, heb ik de rust om dat uit te bouwen. Ik wil graag dat mijn dochter het een keer doorneemt,als ze er tijd voor vrijmaken kan.

Leuke hoofdpersoon
Jammer hoor, dat ik niet alles zeggen kan over mijn hoofdpersoon. Ze is echt heel leuk. En heeft een grappige hobby, die later in het verhaal een belangrijke rol gaat spelen. Ik wil haar nog veel beter leren kennen. Af en toe is ze flink ontwijkend!

Geniet van het mooie herfstweer!

12 opmerkingen:

  1. Je bent dus goed bezig,Aritha.
    Nu je verhaal vorm krijgt,gaat het dus erg lekker.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het wisselt een beetje maar gaat de GOEDE kant op!

      Verwijderen
  2. Maakt nieuwsgierig :-) succes met schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is de bedoeling hè, dat jij nieuwsgierig wordt.

      Verwijderen
  3. Altijd leuk om een blogje van je te lezen en te zien waar je mee bezig bent. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wendy. Ik vind het zo leuk dat je deze blog volgt!

      Verwijderen
  4. Well done and good luck, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Diane. Love your comments and I'll have a look to you blog today!

      Verwijderen
  5. I love reading a good book... It must be like birthing a child, in a way, to write a book and then to hold it in your hand after it is published!!!

    BeantwoordenVerwijderen