1 apr 2022

Blijf schrijven

Ik droom van een nieuw boek. Maar in tussentijd schrijf ik blogs. Misschien wil jij later ook een boek schrijven. 

Start een blog
Begin dan nu alvast met iets kleins: start een blog. Op die manier ontwikkel je jouw schrijfvaardigheid en sta je niet stil. 


Pas op, bloggen is tijdrovend, vooral als je het goed doet. 

Verschillende soorten blogs
Over mijn laatste blog op Kostbaar deed ik zeker 6 uur. Heb je daar geen tijd voor, dan je kun er ook voor kiezen om het wat luchtiger te doen. Bijvoorbeeld een fotoblog met weinig tekst. Dat vormt een goede oefening om kort en bondig te leren schrijven. Zie mijn fotoblog Moments, frozen in time. Je kunt je een blog ook gesloten houden. Dan fungeert het als een dagboek.

Blijf schrijven
Wat ik wil zeggen: blijf schrijven als je droomt van een boek. Dat doe ik ook. Wil je wat blogtips Bezoek dan Bloggen en Loggen en Blogtrommel. Die vind ik echt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten