5 aug 2017

Schrijven in het zonnetje

Ik zit in de zon een stukje te schrijven voor mijn blog. Mijn notitieboekje op schoot. Later zal ik het overtypen. Het is gewoon zo fijn om pen en papier te gebruiken. En om de zon op mijn huid te voelen.
 
Nadenken
Terug van vakantie denk ik weer na over mijn prioriteiten, mijn doelen, mijn talenten. De Harz zit nog wel in mijn hoofd. De bossen deden me denken aan mijn boek Trouw aan jou. Ben je nieuwsgierig waarom? Dan zou je mijn boek moeten lezen. Via de link hierboven koop je het voor nog geen zeven euro.

De Harz

Redacteur
Volgende week wil ik mijn redacteur een paar hoofdstukken toesturen en een korte samenvatting van het thema en de inhoud van het boek. Ze wil daarna komen praten. Ik denk dat ze me wel enthousiast genoeg kan maken om weer aan de slag te gaan met mijn nieuwe boek, in september.
 
Mijn schrijfboekje
 
Hoe gaat het?
En jij? Heb jij nog iets leuks gedaan de laatste tijd? Een boek gelezen? Hoe gaat het met jou?

16 opmerkingen:

  1. Have I done anything fun lately? Last week my grandchildren were here. They came to attend our Daily Vacation Bible School which is always held for 5-6 days in the summer. Always fun to have them come, listen to their talk, feel their love, cook for them, etc. That's the most exciting thing I've done lately. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees voor het eerst een boek van Bonhoeffer. Inspirerend! Succes met schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dat je je weer zo geïnspireerd voelt! Dat doet een tijd van ontspanning met je, fijn! Ik heb laatst voor het eerst weer eens een roman gelezen en tot mijn verrassing smaakte het naar meer. Het was 'Kom hier dat ik u kus', van Griet Op de Beeck. En net als jij houd ik van pen en papier, maar nu zitten mijn aantekeningen overal verspreid en kan ik er niks mee. Dus ik ben eindelijk begonnen om ze allemaal op 1 plek en op dezelfde manier onder te gaan brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bewaar mijn echte aantekeningen en kopietjes van dingen in een map! Dat gaat super.

      Verwijderen
  4. Owh jee... boeken genoeg op mijn nachtkastje, maar helaas nog niet aan toegekomen. Fijn dat je weer geïnspireerd bent, dus succes met schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good luck with your new book. I have mine on kindle, easy way out!!

    Have a good day Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It is very exciting to hear that you are writing a book! Excellent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes dan vast met schrijven.
    Ik verheug me op onze vakantie over een paar weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How splendid that you are writing a new book. I wish you well in this adventure and hope all goes just the way you want it to. : )

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Sheri! I love you react on this Dutch post. Thank you so much for it!

      Verwijderen