12 sep 2014

Ik verhuis mijn schrijfspullen ...

Ik ben aan het verhuizen! Nou ja, niet echt. Maar ik verhuis mijn schrijfspullen naar zolder. Daar is een kamer vrij gekomen sinds mijn dochter op zichzelf woont. Na een jaar leegstand, heb ik besloten om deze kamer als schrijfkamer te gebruiken. Voor het eerst weer een kamer voor mezelf. Dat is erg lang geleden.


Mijn schrijfplek
Een paar weken terug heeft mijn dochter haar bureau leeggehaald. Al die tijd zaten haar spullen er nog in. Het bureau zelf heeft ze niet nodig dus wordt het mijn schrijfplek. Er moet nog een strook geplakt worden over de ponystrook op het behang. En van mijn ouders heb ik een mooie bureaustoel gekregen; die ga ik gauw ophalen. Ze hebben me er echt blij mee gemaakt!

 
Hoe ver ben je?
Ja hoor, ik ben al weer aan de schrijf! Deze week zijn alle kinderen  naar school. Dus heb ik wat meer ruimte om me te verdiepen in de problemen van mijn hoofdpersoon. Het werd ook echt wel tijd want ik kreeg ik een mailtje van de uitgever hoe ver ik al was.

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n plekje!
    Geniet ervan en ook van het werken aan je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Aritha, zo'n plekje voor jezelf. Bij leven en welzijn volgend jaar, als mijn jongste dochter het huis uit gaat, krijgt ik ook weer een eigen kamer. Heerlijk om je even terug te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor je, Aritha, ik weet precies hoe het voelt.
    Inmiddels heb ik mijn plakje zo alweer een paar jaar, maar ik geniet er nog steeds van met volle teugen.
    Dat jouw plekje daar ook een gezegend plekje mag worden waar je niet alleen kunt schrijven, maar waar je ook tot rust kan komen bij Hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n eigen plek waar je rustig kan schrijven vol aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn te lezen dat het goed met je gaat Aritha!
    een eigen plekje waar de mooiste boeken
    worden geschreven .....en voor een momentje voor je zelf...
    Nee ik kijk niet naar de rommel.......waar.......
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zonnige kamer.
    Ik weet zeker dat hier het schrijven optimaal zal lukken.

    Fijn weekend toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, wat ziet het er warm en gezellig uit. Ik kan mij helemaal voorstellen dat je daar inspiratie krijgt om te schrijven. Wat een mooi kado van je ouders! Ik heb ook zo'n (hobby-)kamer, al moet ik er nodig opruimen...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat fijn, weer een plekje voor jezelf.
    Dat is dan weer de andere kant als kinderen uitvliegen...

    Goede weekwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is fijn Aritha, een plek om je helemaal te kunnen wijden aan je werk. Ik hoop dat het wil lukken om 'm helemaal eigen te maken, want dat schrijft toch het lekkerst, volgens mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem9/13/2014

    Wat fijn zo een eigen plekje. Heerlijk geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn, zo'n eigen plekje. Ik ga de zolder ook opruimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En? Voelt dit plekje al goed? Krijg je er inspiratie?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n plekje voor jezelf. Ik heb ook een eigen kamertje om te knutselen en te schrijven. Ik heb moodboards voor elk personage die ik boven mijn bureau ophang. Ik kan bijna nergens anders meer fijn schrijven dan op mijn werkkamertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker zeg! zo'n rustig plekje waar je ongestoord kan schrijven! Succes met je nieuwe verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen